הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

צדק: להעליב עובדי ציבור? רק בעיתון, לא באינטרנט

 

27/01/2009 | גיליון מספר 106 | משה הלוי halemo

 

בית המשפט השלום בעכו נתן החלטה בטענות המקדמיות שהעלה משה הלוי, בכתב האישום שהוגש נגדו על ידי מדינת ישראל בגין העלבת מפכל המשטרה. בית המשפט קבע שבשלב זה, שלב שבו עדיין בית המשפט לא נחשף לראיות, יש לדחות את הטענה המקדמית בדבר אכיפה בררנית. ההחלטה קובעת בעקיפין שגם עובדי ציבור גולשים באינטרנט וחשופים לעלבונות של הציבור בהם...

 

 

עוד נקבע כי ההחלטה להעמיד את כותב שורות אלה לדין על העלבת עובד ציבור, בעוד עיתונאים אחרים יכולים להעליב חופשי בעיתון את נשיאת בית המשפט העליון ולהציג את ראש הממשלה עם צלב קרס, עדיין חוסה בצל המדגמיות, כי בכל זאת... אי אפשר להעמיד את כולם לדין, בטח לא את כל העיתונאים שפרסומיהם עוטפים דגים לאחר יום או יומיים, שלא כמו באינטרנט בו הפרסום מונצח לעולמי עולמים.

 

ועוד בהחלטה המחזיקה 14 עמודים: פרשת יוסף אונגרפלד (זה שהעליב שוטר בתחנת המשטרה בחדרה באמצעות הנפת שלט במשך שבוע ימים, ובקרוב ידונו 9 שופטים עליונים בעניינו), פרשת נדיה מטר (האשה בירוק, זאת ששלחה פקס מעליב ליהונתן בשיא, ראש מנהלת ההתנתקות), הימורים באינטרנט (לפי בית המשפט, זה כמו הפורומים של רוטר נט), ביצוע עבירות באתרי אינטרנט מחוץ לשטח מדינת ישראל (טופ לבל דומיין NET מול IL), אתר רוטר נט (פורום שבו מסתובבים קציני משטרה בדרגות רפ"ק ומעלה, rotter.net), אתר הלמו נט (rotter.net, הטעות במקור, אינטרנט זה גוגל, אז מה זה משנה הכתובת המדויקת), ידיעות אחרונות (העיתון של פרקליטות המדינה), עבירת פנים (המקלדת היתה בישראל), עבירת חוץ (האתר יושב בחו"ל), זיוף צווי חיפוש (אופס, בעידן נט המשפט, שוטרים נתפסים עם המכנסיים למטה), צווי חיפוש פגומים (אופס, טעות בכתובת הבית) ועוד.

 

התביעה חזרה בה מהדרישה לעונש מאסר בפועל לכותב שורות אלה, באם יורשע בעבירה המיוחסת לו, העלבת עובד ציבור (המקומות הטובים במעשיהו שמורים לאנשים מסוגו של אסיר מספר 1069318 המיוצג על ידי בנו, עו"ד מספר 36248). המשך ההליך יתקיים בפני השופט ויליאם חאמד, הליך אשר יידון במסגרת גישור פלילי שוב ינסה בית המשפט להוריד בזהירות את מערכת התביעה מצמרת העץ שעליו טיפסה, מבלי שתישרט על ידי הנאשם (זה ההוא עם הלוגו של החתול השחור).

 

 

פ 1826/08, שלום עכו, מדינת ישראל נגד משה הלוי

החלטה מיום 27/01/2009 של כב' השופטת רונית בש

state_vs_halemo_03.pdf

 

 

 

___________________

פרסומים קודמים:

 

17/12/2008 | קריקטורות: ראש הממשלה נאצי? מותר. המפכ"ל נאצי? אסור!

http://halemo.net/edoar/0105/0003.html

 

06/11/2008 | התביעה תדרוש עונש מאסר בפועל נגד הלמו

http://halemo.net/edoar/0104/0001.html

 

21/04/2008 | אתר הלמו לא ייכנע לצנזורה של הפרקליטות

http://halemo.net/edoar/0101/0002.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 



 


 

 




 
 
 

 






 

 

 

 

 

 

 







תגובות הקוראים